Joan Miró. The Poetry of Everyday Life

11/02/2017
  • Lloc
    Prins Eugens Waldemarsudde d’Estocolm, Suècia

La Fundació Joan Miró col·labora amb el Prins Eugens Waldemarsudde en l’exposició Joan Miró. The Poetry of Everyday Life a Estocolm.

La mostra posa el focus en la reivindicació de Miró d’atènyer un art que sigui extensió de la vida i que formi part de la vida mateixa. El conjunt de seixanta obres parteix de la íntima relació creativa que l’artista va establir amb els objectes d’ús quotidià per desembocar, finalment, en el compromís públic que va assolir el seu projecte artístic. La Fundació Joan Miró participa en aquesta exposició amb una selecció de pintures, escultures, dibuixos, objectes i obra tèxtil produïdes per Miró entre 1960 i 1981, que es completen amb peces cedides per la família de l’artista.

L’exposició, que permetrà al visitant familiaritzar-se també amb alguns aspectes rellevants del procés creatiu de l’artista, es podrà visitar al Prins Eugens Waldemarsudde d’Estocolm de l’11 de febrer fins al 4 de juny de 2017.