Nicolás Lamas. Qualsevol objecte és un espai temporal

Nota de premsa

Imatges

Per accedir a les imatges de la col·lecció i de les exposicions temporals, subjectes a determinades condicions d’ús, heu d’accedir com a professionals.

• Exposició
    Qualsevol objecte és un espai temporal
  • Artista
    Nicolás Lamas
    18/11/2016 - 08/01/2017
    Jordi Antas

Nicolás Lamas deslliga els fils que entrellacen realitat material, imatge i virtualitat a l’Espai 13 de la Fundació Joan Miró.

Qualsevol objecte és un espai temporal planteja un debat sobre les inconsistències que es generen entre el món físic i els sistemes de representació i pensament. Lamas hi contraposa una xarxa alternativa de relacions poètiques que activen nivells de lectura múltiples i condueixen el visitant a repensar la natura de les coses i la manera com percebem.

Comissariada per Jordi Antas, la mostra forma part de Peu a fora. Expedicions i diàspores, el cicle d’exposicions a l’Espai 13 de la Fundació Joan Miró per a la temporada 2016-2017 amb el suport de la Fundació Banc Sabadell. El programa proposa reflexionar sobre qüestions de pertinença, continuïtat i ruptura del model establert en l’escena artística de Barcelona.

Nicolás Lamas. Qualsevol objecte és un espai temporal