Julia Spínola. vis.

Julia Spínola
    25.09 - 14.03.2021
    Marc Navarro

Julia Spínola proposa revisar algunes de las premisses sobre la percepció a vis.

El seu projecte per al cicle d’exposicions Gira tot gira planteja una instal·lació que apunta a la dificultat per fixar els objectes en l’espai i a la inestabilitat de les imatges. Escultures i serigrafies serveixen a l’artista per qüestionar-se l’acte de mirar com a forma d’aprehendre la realitat. En la seva proposta, la mirada es la clau d’un marc d’experiència en què s’esborren els significats i en què l’observador torna a ser conscient de la seva presència en el procés perceptiu.

Gira tot gira és el cicle d’exposicions de l’Espai 13 de la Fundació Joan Miró per a la temporada 2019-2021, i compta amb la col·laboració de la Fundació Banc Sabadell. Comissariat per Marc Navarro Fornós (Deltebre, 1984), el projecte examina i posa en pràctica la noció d’estranyament, tot proposant una relectura del nostre entorn immediat i de la forma com ens hi relacionem.