La Fundació Joan Miró rep la donació de l’esbós d'un mural efímer de l’artista

La Fundació Joan Miró rep la donació de l’esbós del mural efímer que l’artista va fer a la vidriera del COAC l’any 1969

Els arquitectes Cristian Cirici, Pep Bonet i Lluís Clotet, socis fundadors de Studio PER, han signat la donació d’aquest dibuix preparatori de l’obra-acció que Miró va dur a terme al Col·legi Oficial d’Arquitectes de Catalunya i Balears amb motiu de l’exposició Miró otro. L’esbós, fet amb tinta i llapis cera damunt paper, mesura 15,5 x 176 cm i està format per 21 parts. L’obra definitiva va ser executada directament sobre els vitralls per l’artista en col·laboració amb els arquitectes i es va destruir en acabar la mostra.

En la signatura de la donació que s’ha celebrat a la Fundació Joan Miró, Jaume Freixa, president i Rosa Maria Malet, directora, han agraït el gest de generositat de Cirici, Bonet i Clotet. Iniciatives com aquesta, juntament amb l’arribada dels nous dipòsits previstos per als propers mesos, permeten continuar enriquint l’extens fons de la Fundació, centre internacional de recerca en l’obra de l’artista.